Re: Geforce 3 Ti i pytanie

Autor: Andrea <nospam_at_nospam.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 00:44:14 MET

...:::WISKOLER:::... wrote:
> Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 18 grudzień (poniedziałek),
> znalazłem donos TW *Andrea*,
> o treści cytowanej poniżej:

> Zasilacz to jakieś 300 W. Teoretycznie powinien wystarczyć na to co tam
> jest. A komp piszczy jakby karty nie było wcale.
> Any ideas?

Właściwie nie chodziło mi o zasilacz jako taki, tylko o wydolność
zasilania slotu AGP - a to zależne jest od jakości układów na płycie.
Może zresztą i karta być walnięta, dokładniej rzecz biorąc ta część
która odpowiada za zasilanie. Napięcia zasilania AGPx2 i AGPx4 się
różnią, więc karty zgodne z oboma muszą mieć zdolność do konwersji
jednego w drugie. Na twoim miejscu spróbowałbym z inną w miarę wydajną
kartą AGPx4 - jeśli zadziała, to problem raczej nie leży w płycie
głównej. I dodatkowo stestować jakoś samą problemową kartę w innej
płycie AGPx2, zobaczyć jaki będzie efekt.

--
Andrea   |ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster 960BF