Re: Geforce 3 Ti i pytanie

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 20:04:41 MET

Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 19 grudzień (wtorek),
 znalazłem donos TW *Andrea*,
 o treści cytowanej poniżej:

> Na twoim miejscu spróbowałbym z inną w miarę wydajną
> kartą AGPx4 - jeśli zadziała, to problem raczej nie leży w płycie
> głównej. I dodatkowo stestować jakoś samą problemową kartę w innej
> płycie AGPx2, zobaczyć jaki będzie efekt.

Problem w tym że nie mam pod ręką kompa z AGP x2 i nie mam innej karty z
AGP x4. Dwie pozostałe karty zalegające w innych kompach to x8 a trochę
nieswojo mi je tam wkładać.
Dzięki za tyle, poszukam gdzieś jakiejś karty na AGP x2 lub 4 i sprawdzę.

--
...:::WISKOLER:::...
Z czego składa się samochód?