Re: Pendrive USB2 Actina nie działa

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 00:38:15 MET

"Tomek L" <mzkmpsp@interia.pl> wrote in message
news:em6lkt$1rq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Cześć grupie
> Mam problem z pendrivem USB Actina 1GB. Włozyłem toto do zakupionego
własnie
> co odtwarzacza CD/mp3 (takiego przenosnego jamnika) dla przesłuchania
kilku
> empetrojek. Po wyjęciu urządzenie padło na dobre tzn.:
> - zapisane tam pliki są niewidczne choć samo urzadzenie zgłasza się w
> systemie (win XP) pod odpowiednią literą,
> - na klucz nie można niczego wgrać, zgrać, skopiować itd.
> - scandisk wywala komunikat o fizycznym zablokowaniu dostępu do urządzenia
> [...]

Na moje oko do kosza. Uszkodzenie takie same, jakie mam w 6 pendrive'ach
(niby Sony) sprowadzonych z Chin.
Dawalem 3 elektronikom, zaden nie dal rady - znaczy powiedzieli, ze scalak
jakis poszedl i naprawa nieoplacalna (oczywiscie scalak z montazu
powierzchniowego, bo tylko takie montaze sa w pendriveach).. W dalsze
szczegoly sie nie wdawalem.. teraz mam piekne ozdoby choinkowe w sklepie.

Pozdrawiam
Michal