Re: Geforce 3 Ti i pytanie

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 20:07:57 MET

Użytkownik "Andrea" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:em7949$u1m$1@opal.futuro.pl...

> Właściwie nie chodziło mi o zasilacz jako taki, tylko o wydolność
> zasilania slotu AGP - a to zależne jest od jakości układów na płycie.
> Może zresztą i karta być walnięta, dokładniej rzecz biorąc ta część
> która odpowiada za zasilanie. Napięcia zasilania AGPx2 i AGPx4 się
> różnią, więc karty zgodne z oboma muszą mieć zdolność do konwersji
> jednego w drugie. Na twoim miejscu spróbowałbym z inną w miarę wydajną
> kartą AGPx4 - jeśli zadziała, to problem raczej nie leży w płycie
> głównej. I dodatkowo stestować jakoś samą problemową kartę w innej
> płycie AGPx2, zobaczyć jaki będzie efekt.

Najprawdopodobniej to jest właśnie przyczyną. Na markowej płycie BX można
próbować GF3. Ja kiedyś testowałem karty graficzne na Via MVP3 badziewnego
producenta. Z Rivą 128 (AGPx1), Rage'em 128(AGPx2) i Matroxem G400 (AGPx4 w
trybie x2) bez problemu działała. Z GF2MX nawet się nie uruchomiła (zasilacz
markowy był).