Re: Który laptop warto kupić ?

Autor: Anka <atupajWYTNIJTO_at_gazeta.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 00:23:28 MET

> 4. Dell
>
> Przeciez najlepsze laptopy sa DELLa
>
> www.dell4u.pl
> www.dell.pl
> albo allegro
tylko jeden serwis na Polskę i bardzo drogie części poza gwarancją. Ale
potwierdzam, pracuje się świetnie, są bardzo niezawodne (używany nie zawiesił
mi się ani raz przez ponad rok użytkowania, mimo pracy w dużych upałach,
jeżdżenia z nim w różne miejsca, etc.!).

ja mam obecnie tego HP Compaq nx7400 - wyłączając słabszą matrycę i brak
wyjścia TV, jestem bardzo zadowolona (szybkość sprzętu, wyposażenie dodatkowe,
świetna klawiatura) - ale to opinia laika.

pozdrawiam
Anka