Pendrive USB2 Actina nie działa

Autor: Tomek L <mzkmpsp_at_interia.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 19:10:54 MET

Cześć grupie
Mam problem z pendrivem USB Actina 1GB. Włozyłem toto do zakupionego własnie
co odtwarzacza CD/mp3 (takiego przenosnego jamnika) dla przesłuchania kilku
empetrojek. Po wyjęciu urządzenie padło na dobre tzn.:
- zapisane tam pliki są niewidczne choć samo urzadzenie zgłasza się w
systemie (win XP) pod odpowiednią literą,
- na klucz nie można niczego wgrać, zgrać, skopiować itd.
- scandisk wywala komunikat o fizycznym zablokowaniu dostępu do urządzenia
choć tak nie jest (blokada w pozycji "otwarte"),
- pendrive nie daje się sformatować. Komunikat informuje o braku dostępu i
uszkodzeniu sektora startowego,
- probowałem "naprawić" sektor startowy z konsoli odzyskiwania systemu - nie
pomogło.

Czy można coś jeszcze zrobić aby usprawnić to g....., czy już tylko do
kosza. Może ktoś ma doświadczenie w temacie, jakiś soft ratunkowy itp. Za
wszelkie cenne uwagi z gory dziekuje.

Tomek L.

PS.
Znajomy informatyk stwierdził, że napięcie w radioodtwarzaczu mogło załatwić
pena.