Re: karya dźwiekowa ISA a PCI

Autor: - <nie_at_pisz.na.ten.adres>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 21:53:10 MET

>A zlitowalbys sie z ta wojenka... ;)
;)))

>Hmm... Jakbys chcial ten zlom wyrzucic - chetnie przyjme :)
>Dowolna ilosc z dowolnej strony barykady.
Nie ma mowy! To są moje sny z dzieciństwa!!!
I tylko moja Kobieta i Pies wygrywają z tym "złomem" ;)

>Ja tam nigdy na krucjaty Amigowo - Atarowe nie chadzalem ;)
Mnie nigdy nie lubili, bo miałem Atari 520STfm, kupione urzywane od
znajomego rodziców, za pieniąki z I komunii :D Najlepsze było, jak tata
pożyczał do biura i liczył w arkuszu kalkulacyjnym w ST-High... Wtedy
niewiedzieliśmy, co to za dobroczynne 70Hz :)
Teraz mam wszystkie cztery maszynki 16/32 bitowe - i chyba o to chodzi
(Atari, Amiga, Apple i "pecet") :)