Re: karya d¼wiekowa ISA a PCI

Autor: <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 21:33:16 MET

> Osobi¶cie nie mia³em, ale pamietam opinie z czasów FastTrackera...

Wtedy po prostu nie mial konkurencji, to tez i opinie byly inne.
Na dzis, poza rozmiarem fizycznym ;), nie ma czym zaskoczyc.
Mimo to... kiedys jeszcze go sobie sprawie... :)

> Za przeproszeniem, po chuj mi to?
> Mam zrównaæ ten z³om z kochanym Soko³em? ;)))

A zlitowalbys sie z ta wojenka... ;)

Hmm... Jakbys chcial ten zlom wyrzucic - chetnie przyjme :)
Dowolna ilosc z dowolnej strony barykady.
Ja tam nigdy na krucjaty Amigowo - Atarowe nie chadzalem ;)

No... ale to juz OT jest, wiec sie zamykam ;)

Zdrooweczka,
Vituniu.