Re: drukarka *MAŁA* - co wybrać?

Autor: rotux <rotux_at_autograf.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 21:43:11 MET

> Użytkownik "Marek Kozlowski" <kozlowsm@mini.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
<ciach>
> Z kolei nowa drukarka laserowa - tania - około 500-700zł jest mała, ale
> koszt eksploatacji wychodzi drożej niż atramentów z tej samej półki cenowej.
> 300zł toner - 2000szt (hp),. Więc laser wykluczyłem całkiem.
> Jeśli nie drukujesz dużych ilości (powiedzmy do 500sztuk miesiecznie) to
> spokojnie atramentówka Ci wystarczy - zasada jest taka ze im drozsza
> drukarka tym tanszy konszt eksploatacji.
<ciach>

Nie jest aż tak źle z tymi laserami. Nowy sprzęt /fakt, że z dolnej półki/
kosztuje dziś nie 500-700 a 230..400zł. Nie dalej jak przedwczoraj zakupiłem
nową drukarkę brother hl-2030 za 325zł. A nowy oryginalny toner to koszt 180zł
na 2500 stron. W konkurencji "koszty eksploatacji" plujki nie mają i jeszcze
długo nie będą miały szans z laserami. Zwłaszcza przy takiej dostępności
nieoryginalnych /a przy tym zwykle o wystarczającej jakości/ materiałów
eksploatacyjnych. No i nic nie zasycha po dwóch tygodniach nieużywania. A to
dawało w kość najbardziej w starej plujce.
Pzdr.