Re: drukarka *MAŁA* - co wybrać?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 01:17:22 MET

"rotux" <rotux@autograf.pl> wrote in message
news:28f9.00000126.4586fd5e@newsgate.onet.pl...
> <ciach>
> <ciach>
>
> Nie jest aż tak źle z tymi laserami. Nowy sprzęt /fakt, że z dolnej półki/
> kosztuje dziś nie 500-700 a 230..400zł. Nie dalej jak przedwczoraj
zakupiłem
> nową drukarkę brother hl-2030 za 325zł. A nowy oryginalny toner to koszt
180zł
> na 2500 stron. W konkurencji "koszty eksploatacji" plujki nie mają i
jeszcze
> długo nie będą miały szans z laserami. Zwłaszcza przy takiej dostępności
> [...]

Jesli chodzi o wydruki mono, to rzeczywiscie, natomiast jesli chodzi o
kolory, to laser kolorowy wcale nie musi byc tanszy w eksploatacji, niz
atrament.. mam taki przyklad w firmie. W dodatku jakosc laserow kolorowych
(tych tanich) pozostawia jeszcze sporo do zyczenia.
ale to tak offtopic

Pozdrawiam
Michal