Re: taki router a konkretne zastosowanie ?

Autor: Tauzen <gnhmra2001_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 03:21:08 MET

Użytkownik "Andrea" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:elv7il$2bu$1@opal.futuro.pl...

> Podłączasz router do karty którą do tej pory łączyłeś się z siecią,
> włączasz w routerze klonowanie MAC i po problemie. BTW, D-Linkami były
> podobno kiedyś problemy (wieszanie się itp). Osobiście polecam
> http://edimax.pl/html/polish/products/BR-6104K.htm - mimo długotrwałego
> torturowania nie zawiesił się ani razu przez 8 miesięcy.
>
> --
> Andrea |ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
> 1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster 960BF
> Seagate 380021A 80GB, WDC 2000JS 200GB, Sony DW-Q28A, ModeCom 350GTF

A jeszcze prościej to tak router do gniazdka podajesz adminowi ze karta
sieciowa ci padła i dajesz mu Mac adres routera
we właściwościach jego ustawiasz żeby z serwera dostawał ustawienia albo
wklepujesz w niego ręcznie jak nie macie dhcp w sieci później ustawiasz w
routerku serwer Dhcp albo statyczne ip podłączasz co ci się chcę i działa
:)
Pozdrowienia.