Re: taki router a konkretne zastosowanie ?

Autor: Andrea <nospam_at_nospam.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 23:28:36 MET

Luke wrote:
> witam
> jest sobie siec miejska/osiedlowa. ma taki ficzer, ze dla konkretnego IP
> jest przydzielony MAC karty sieciowej. innymi slowy, w danym lokalu
> internet ma tylko komp z dana karta, ktorej MAC jest adminowi znany.
> chcialem sobie to rozdzielic na 2 kompy i od czasu do czasu laptop. czy
> taki router moge podlaczyc i wszystko bedzie gralo ?
>
> http://tinyurl.com/y5zhde
>
> widze to tak gniazdko->router->komputery
> pytania, bo lama w tym temacie jestem (kiedys sie pytalem, ale teraz
> bardziej scisly bede).
> [...]

Podłączasz router do karty którą do tej pory łączyłeś się z siecią,
włączasz w routerze klonowanie MAC i po problemie. BTW, D-Linkami były
podobno kiedyś problemy (wieszanie się itp). Osobiście polecam
http://edimax.pl/html/polish/products/BR-6104K.htm - mimo długotrwałego
torturowania nie zawiesił się ani razu przez 8 miesięcy.

--
Andrea   |ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster 960BF