Re: Ograniczenie zuzycia energii elektrycznej.

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 03:27:36 MET

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:elghbq$pt2$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl> napisał w wiadomości

> Jak wyłączyć cache, to będzie chodzić jak 486 a zużycie prądu będzie
> ~takie samo.

Zapomniałem że P4 są dużo bardziej zalezne od L2. Kiedyś na płycie KT133A
padły mi kondensatory. Objawiało się to m.in. zaniżonym napięciem podawanym
na procesor, a co za tym idzie częstymi zwiechami. Tymczasowym rozwiązaniem
(do czasu wymiany kondziorów) byłoby obniżenie mnożnika FSB - wtedy nawet na
zaniżonym vcore chodziłby stabilnie. Mobo ECS niestety nie miała takiego
ficzera, więc wyłączyłem w biosie L2. Komp zwolnił ~50%, ale stabilność
wróciła (restartował się raz na dzień)
BTW po wyłączeniu L1 zwolnił gdzieś do poziomu 386 ...