taki router a konkretne zastosowanie ?

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 22:18:47 MET

witam
jest sobie siec miejska/osiedlowa. ma taki ficzer, ze dla konkretnego IP
jest przydzielony MAC karty sieciowej. innymi slowy, w danym lokalu
internet ma tylko komp z dana karta, ktorej MAC jest adminowi znany.
chcialem sobie to rozdzielic na 2 kompy i od czasu do czasu laptop. czy
taki router moge podlaczyc i wszystko bedzie gralo ?

http://tinyurl.com/y5zhde

widze to tak gniazdko->router->komputery
pytania, bo lama w tym temacie jestem (kiedys sie pytalem, ale teraz
bardziej scisly bede).
1. czy to ze IP odpowiada danemu MAC karty bedzie przeszkadzac ?
2. czy router ma swoj MAC ? bo jesli tak, to moge zglosic do admina,
zeby na chwile zdjal mi te blokade i wtedy moge dzialac.

czy moze jednak jest szansa, ze wszystko bedzie prosto dzialac tzn,
podlaczam router, kompy, ustawiam wszystko i ok ?