komputer się restartuje (nie resetuje)

Autor: Marcin G <.>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 22:12:09 MET

Mam pytanie jw. Co kilka godzin czasem, minut komputer sam się restartuje,
tj. Windows XP samoistnie się zamyka i uruchamia . Nie jest to nieoczekiwany
reset tylko zamykanie i uruchamianie systemu. Czy może być to problem
sprzętowy? Linux działa poprawnie, Windowsa instalowałem 2 razy i to samo.
Może jakiś sterownik, ma ktoś jakieś ciekawe doświadczenia?

Komputer to PIII 733, płyta na jakimś SIS'ie, 256 MB RAM, HDD WD 40 GB,
Grafika Matrox Mistique. CDROM, FDD.

RAM sprawdzony Memtestem, dysk też.

pozdrawiam
Marcin