Disk Boot Failure,... co teraz?

Autor: to0l <no_spamWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 19:10:43 MET

Witam!

Mam straszliwy problem z systemem a mianowicie postanowilem zaktualizowac BIOS
plyty glownej ( Asus A8N-E ). Zrobilem aktualizacje przy pomocy programu Asusa
z CD dolaczonego do plyty metoda Update BIOS from the Internet wszystko sie
udalo program poprosil o restart. Po ponownym uruchomieniu przestawilem kilka
opcji w Biosie ( wlaczylem S.M.A.R.T. i C'n'Q oraz ustawilem kolejnosc
startowania dyskow 1FDD,2CD/DVD,3HDD ) i zapialem zmiany. System sie ponownie
uruchomil jednak przed zaladowaniem sis systemu wyskoczyl komunikat:DISK BOOT
FAILURE,INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER. Progowalem odzyskac system w
konsoli odzyskiwania ( polecenia:Fixboot,chkdsk ) ale to nic nie dalo
komunikat byl nadal. Przeinstalowalem system ale to tez niezawiele pomoglo
komunikat jest nadal ale zauwazylem ze jak dysk instalacyjny Windows'a jest w
napedzie po komunikacie zeby nacislac dowolny przycisk celem rozruchu z CD
system sie laduje jak gdyby nigdy nic. Jak to naprawic, juz nie mam zadnych
pomyslow :( Dodam ze moj system to Windows XP Prof. SP2 a konfig: Asus A8N-
E,A64 3000+ s.939, Radeon X800GTO, 2xHDD ATA, 2xCD/DVD,MadeCom MC 350W.

--
Pomocy!
to0l