Re: Disk Boot Failure,... co teraz?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 20:30:19 MET

"to0l" napisał:

> wyskoczyl komunikat:DISK BOOT FAILURE,INSERT SYSTEM DISK
> Przeinstalowalem system

Litości...

> dysk instalacyjny Windows'a jest w napedzie po komunikacie zeby nacislac
> dowolny przycisk celem rozruchu z CD system sie laduje jak gdyby nigdy nic

Najprawdopodobniej masz nieaktywną partycję systemową na dysku.
Uruchom jakiegoś fdiska czy coś podobnego* i ustaw jej flagę aktywności.

* Ja używam do tego Programu Którego Nazwy Nie Wolno Wymieniać. Pewnie też
można to zrobić spod Konsoli Odzyskiwania, ale jak - to już NTG.

--
JoteR
"Ja tu mam etat inkwizytora." (APW na pl.comp.os.ms-windows.win9x)