Re: Disk Boot Failure,... co teraz?

Autor: MarcinCz <temp122_at_gazeta.pl_WYTNIJ_TO>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 10:57:59 MET

Dnia Fri, 15 Dec 2006 19:10:43 +0100, to0l napisał(a):
> Po ponownym uruchomieniu przestawilem kilka
> opcji w Biosie ( wlaczylem S.M.A.R.T. i C'n'Q oraz ustawilem kolejnosc
> startowania dyskow 1FDD,2CD/DVD,3HDD ) i zapialem zmiany. System sie ponownie

1. A wczytałeś defaultowe ustawienia biosu po jego upgrade?
2. Sprawdź jak wykrywany jest w BIOSIE dysk (acces mode, udma, itp),
przestaw wszystko na auto.
Kiedyś przez godzinę nie mogłem zainstalować Wingrozy bo dysk przestawił
się w CHS albo cos innego i walił BSOD'em przy pierwszym uruchomieniu
chociaż się zainstalował :)
Marcin