Re: jakas fajna mysz optyczna?

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 21:31:38 MET

Grzegorz Różański napisał(a):
> No wiec chodziloby mi o jakas niezbyt droga mysz z przewodem. Nie chce mi
> sie bawic ladowanie baterii i nie potrzebuje tez jakiegos wypasionego

Ok, ja tam lepiej nic nie polecam, żeby potem nie było, że poleciłem źle
;) ale z tymi bateriami to nie jest tak tragicznie. Od 6 miesięcy mam
Logitech LX7 i działa mi jeszcze na oryginalnych bateriach. Producent
zapewniał, że tak ma być przez 8 miesięcy i na razie nie ma podstaw,
żeby temu nie wierzyć.

--
Pozdrawiam
Maciek