jakas fajna mysz optyczna?

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 14:46:41 MET

Witam,
chcialbym zapytac jaka moglibyscie mi polecic mysz optyczna? Potrzebuje
kupic sobie nowa do laptopa, bo do tej pory uzywalem przez niedlugi czas
firmowej asusa i byla swietna. Niestety juz jej nie mam i uzywam poki co
wynalazku bardzo markowej firmy hama. Jeszcze kilka dni i krew mnie zaleje,
80% klikniec lewym przyciskiem mysz interpretuje jako dwuklik i sa momenty,
ze juz mam ochote za okno wywalic. O dziwo, plus jej jest napewno taki, ze
jezdze nia po srednio plaskim drewnianym blacie i dziala idealnie bez
przeskokow zadnych.
No wiec chodziloby mi o jakas niezbyt droga mysz z przewodem. Nie chce mi
sie bawic ladowanie baterii i nie potrzebuje tez jakiegos wypasionego
modelu, zeby nabijac fragi. Ot, zwykla mysz optyczna, dzialajaca poprawnie i
w miare wygodna, a zebym nie dal za nia majatku.

pozdrawiam