Re: macierz dyskowa

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 21:26:18 MET

"BUNIEK" napisał(a):

> Po pierwsze zadaj sobie pytanie co potrzebujesz pojemnosc czy wydajnosc bo,
> sa rozne rozwiazania co tez zmienia ich koszty, i co to znaczy w miare
> niskim kosztem.
> Potrzebujesz odzielniej polki z dyskami czy chodzi Ci bardziej o rozwizanie
> do domu.
> Bo to znacznie ulatwi doradzenie.

chodzi mi o bezpieczenstwo, dyski czasem sie psuja - chcialbym sie przed
orchoronic, nie musi to byc az tak pojemne, 100GB wystarczy

do obrobki grafiki 2D, duze skany, duze zdjecia z cyfrowki.

nie chce sie zblaznic podajac cene bo widzialem fajne rozwiazanie ktore
by mnie zadowalalo - urzadzenie z 2 dyskami ktore podlacza sie kablem
sieciowym z komputerem, ale cena tego jest jak dla mnie zabojcza;)

o czyms takim myslalem tylko ze np 3 dyski kazdy po 80GB, jeden sie
psuje - macierz dalej dziala prawidlowo.