Re: Wymiana radiatora na AMD Athlon. I cos nie dziala...

Autor: Piotr <pnat_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 21:27:29 MET

Użytkownik "Sel" <sel81@WYTNIJTOgazeta.pl> napisał w wiadomości

> Dziewczyny mi mowia, ze mam zwinne palce, a meczylem sie z tym radiatorem
> przez godzine. I taki efekt. Podziwiam Was, skladaczy hardware'u.

No to porzylepiaj troche włosów dookoła... :-D
Jeżeli ubytek stwierdzasz pod lupą to raczej nie jest on przyczyną zjawiska.
Sprawdziłeś po zdjęciu radiatora, jak była rozłożona pasta na rdzeniu? Może
te trudności były sowodowane tym, że źle zakładałeś i radiator nie przylegał
do rdzenia, to powoduje błyskawiczne przegrzanie i system ABS wyłącza proca.
pzdr
Piotr