Re: Karta graficzna do 400zl

Autor: eusenet <eusenet_at_gazeta.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 20:24:19 MET

> Takie temperatury mają karty chłodzone pasywnie bez praktycznie żadnego
> obiegu powietrza w obudowie. Dowolny aktywnie chłodzony układ będzie już
> dużo chłodniejszy, jednak i głośniejszy (mówię tutaj cały czas o

w mojej obudowie nie ma przeplywu powietrza, komputer pracuje juz pol roku z
otwarta boczna klapa.

A wlasnie - od razu zapytam, kilka razy zdarzylo mi sie, ze wytwalilo mi
korki w mieszkaniu, gdy (jak sadze) ktorys wolny kabelek z zasilacza dotknal
obudowy.
Mialo to miejsce na przyklad gdy cos zmienialem w hardware i zapomnialem
sprawdzic, czy nie bedzie takiego 'styku' przed odpaleniem kompa.

Pytanie - czy to normalne zjawisko?

Kontakt pod ktory podpieta jest lista ma zerowanie, plyta tez chyba
zamocowana jest prawidlowo (na tych zlotych bolcach)...

Podobnie dziwnie komp zachowuje sie gdy wlacze listwe (bez wlaczania powera
w obudowie) na pol sekundy zapalaja sie ledy na karcie graficznej, plycie
etc. lekko poruszy sie cooler na cpu i wszysko gasnie. Komputer wlacza sie
normalnie po wcisnieciu powera

> 7600GS). Idealnym kompromisem są karty z zamontowanym fabrycznie
> chłodzeniem Zalmana - ciche i wydajne.

czy mozesz podac jakis konkretny model? jesli bedzie ponad 400 a warto kupic
taka karte to sie moge skusic :)