Re: za mała pojemność dysku

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 20:24:21 MET

"kamikazee" <asd@asd.plasd> wrote in message
news:els39m$kqp$1@news.task.gda.pl...
> Użytkownik "Necrophile" <hallucinogen2@pocztaPOCZTA.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:elq8dh$7kq$1@news.onet.pl...
>
> Dla producentów to norma - maksymalizacja zysku kosztem klientów.

Nie, nie... to nie norma... to moje niezrozumienie pytania :)
Tutaj wlasnie chyba chodzi o ograniczenia sprzetowe lub systemowe, ale o tym
chlopaki juz powiedzieli, wiec ja tez nic nowego nie wymysle... mozesz
sprobowac podzielic na partycje i zobaczyc, czy po podziale dysk bedzie ..

Poza tym wejdz sobie moj komputer, prawy przycisk, wybierz "Zarzadzaj" i z
"magazyn" wybierz "zarzadzanie dyskami" - sprawdz ile tam pokazuje pod
napisem Dysk 0

Pozdrawiam
MIchal