Re: [kiedy] nagrywarki lightcribe wielokolorowe

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 20:25:15 MET

camel napisał(a):

> Czy wiadomo cos na temat wejscia na rynek nagrywarek z opcja
> lightscribe, wypalajacych nadruki w kilku barwach?

Nigdy o czymś takim nie słyszałem, ale nawet jeśli wejdzie coś takiego,
to nie będę zainteresowany. Mam LF w nagrywarce i NIGDY z tego nie
korzystałem! Biorąc pod uwagę czas i koszta nośników zwyczajnie wolałbym
dołożyć i kupić drukarkę no płyt - na dłuższą metę taniej i lepszy
efekt. LF/LS to właściwie tylko takie bajery, żeby można było dodać
kolejny magiczny napis na opakowaniu i przyciągnąć klienta, tak samo,
jak prędkość 18x. :)

Mają natomiast wyjść "kolorowe" płyty do LightScribe, ale ta ich
kolorowść polega na tym, że zamiast standardowego, złotego tła będzie
można dostać inne, ale etykietowanie nadal będzie monochromatyczne, z
tym, że na tle innego koloru. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/