Re: Karta graficzna do 400zl

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 19:53:19 MET

eusenet napisał(a):
> jesli
> rzeczywiscie tak nie jest w DVI (jak pisal hill_thebill) to swietnie,
> zainwestuje w jakiegos GF.

Najprościej mówiąc: jeśli korzystasz z DVI czyli wyjścia cyfrowego,
pomijane są przetworniki które to właśnie wpływają na różnicę w obrazie
kart ATI i Nvidii.

> Tylko powiedzcie mi, czy moj Topoer 400W udzwignie takiego GeForce 7600 GS

Bez problemu, o ile nie masz czterech DVD-RW i ośmiu dysków ;-)

> (co to GS oznacza tak przy okazji?).

Oznaczenie jednej z wersji układu 7600, w tym przypadku tej słabszej
(mocniejsza to GT).

> Do tego szukam karty, ktora nie bedzie sie mocno grzala - troche sie
> sprzetem nie interesowalem (od czasu ostatniego zakupu) i widze, ze sie
> wiele na rynku zmienilo pod tym wzgledem. Z tego, co czytam to norma jest,
> jesli karta graficzna grzeje sie do 80stopni (szok)

Takie temperatury mają karty chłodzone pasywnie bez praktycznie żadnego
obiegu powietrza w obudowie. Dowolny aktywnie chłodzony układ będzie już
dużo chłodniejszy, jednak i głośniejszy (mówię tutaj cały czas o
7600GS). Idealnym kompromisem są karty z zamontowanym fabrycznie
chłodzeniem Zalmana - ciche i wydajne.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: