Dziwny problem z kablem sieciowym :/

Autor: castrol <jacek_01_at_wywalto.wp.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 22:01:06 MET

Hej

Dosc dlugo uzywalem w domu rutera D-link 604. Wszystko oczywiscie bylo w
porzadku i siec dzialala bez zarzutu.
W zwiazku z tym ze pojawil sie jakis czas temu w domku laptop z karta
bezprzewodowa, to postanowilem zmienic ruter na d-link 524.

I cos dziwnego sie dzieje. Probowalem do niego podpiac kable sieciowe
ktore byly w di-604. Wszystkie dzialaja, oprocz mojego (robionego
recznie) - nie wiem co moze byc przyczyna? Na di 604 dziala bez
problemu, a na di 524 w ogole tak jakby nie byl wetkniety.

Ma ktos jakies pomysly?

--
Pozdrawiam
Jacek