do użytkowników Winfast TV2000 XP Expert ...

Autor: plusz <newsy_at_wykasuj.plusz.totezkasuj.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 22:02:38 MET

 czy ktoś z użytkowników
Winfast TV2000 XP Expert

może mi podać jakie ma urządzenia w menedżerze urządzeń? (prawy przycisk na
Mój komputer->Właściwości->Sprzęt->Menedżer urządzeń->Kontrolery dźwięku,
wiedzo i gier)

Przełożyłem kartę do innego slota PCI i nie mogę uruchomić TV

Najpierw był jakiś problem z GeForce 6800 GS, ponieważ ubzdurała sobie, że
ma wejście video i koniecznie chciała sterownik WDM, po wyczyszczeniu
sterownika i instalacji ponownej karta jest OK, ale Winfast nadal się nie
uruchamia - mogę uruchomić tylko radio.
Co ciekawe spróbowałem przywrócić system i zadziałała - ale po restarcie
znowu to samo - "Wystąpił problem z aplikacją i zostanie ona zamknięta"

A może ktoś z was wie jak usunąć wszystkie sterowniki winfasta? próbowałem
programikiem do usuwania, ale prawdopodobnie po cofnięciu systemu coś się
pozmieniało. Usuwałem też z rejestru, ale też nie ma rezultatu i po
restarcie system wyszukuje je gdzieś w folderze Windows.

--
pozdrawiam
plusz