Re: WinFast TVExpert

Autor: Silent_Bob <ndchoros_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 18:23:51 MET

> Kupilem sobie karte tv jak w temacie. Wszystko podlaczylem,
> zainstalowalem ... niby dziala. Dziwne bo po zainstalowaniu karty system
> wykrywa mi 2x nieznany urzadzenie .. ktora jest no jak z tekstu wynika
> NIEZNANE.
Pod XP powinny Ci sie pojawic 3 urzadzenia: crossbar, TV tuner i video
capture. Jesli ich nie ma, to cos zle zainstalowales.

No ale to pomijam. Odpalam aplikacje WinfastPVR wykrywa mi
> programy TV ale jak sobie przelaczam to widze non stop blue screen i nic
> poza tym. Kupilem tylko na test nie znam sie na tym - co robie nie tak ?
> podlaczam normal do TV i oczywiscie obraz jest bez problemow. Moze czegos

Byc moze masz stara karte graficzna, ktora nie obsluguje trybu overlay.
Sprobuj tez odznaczyc "use VMR9" na drugim ekranie konfiguracyjnym.