Re: WinFast TVExpert

Autor: wroclawianin <w_at_o2.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 18:57:20 MET

Użytkownik "Silent_Bob " <ndchoros@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:elpcv7$40m$1@inews.gazeta.pl...
> Pod XP powinny Ci sie pojawic 3 urzadzenia: crossbar, TV tuner i video
> capture. Jesli ich nie ma, to cos zle zainstalowales.
>
> No ale to pomijam. Odpalam aplikacje WinfastPVR wykrywa mi
>
> Byc moze masz stara karte graficzna, ktora nie obsluguje trybu overlay.
> Sprobuj tez odznaczyc "use VMR9" na drugim ekranie konfiguracyjnym.

bylo nawet odznaczone i zero efektu nadal :/ karta graficzna jaka posiadam
to Leadtek WinFast Ti4200 - moze juz starsza konstrukcja ale mam nadzieje.
ze takowa sobie poradzi
Probowalem odinstalowac / zainstalowac wszystko na nowo - nadal bez efektu.
Nie chce za bardzo tutaj marudzic bo zaraz ktos mi wyskoczy ze "google" etc
ale nigdzie nikt nie mial problemu wiec pytam tu ... non stop tylko piekny
niebieski ekranik i nic poza tym. Probowalem na PAL B/G na PAL zwyklym na
SECAM na Cable / antena - wszystko co tam mozna przestawic - przestawialem
no ale efektu jak nie bylo tak mnie kurcze.

POzdr
Marek