WinFast TVExpert

Autor: wroclawianin <w_at_o2.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 20:51:00 MET

    Witam.

    Kupilem sobie karte tv jak w temacie. Wszystko podlaczylem,
zainstalowalem ... niby dziala. Dziwne bo po zainstalowaniu karty system
wykrywa mi 2x nieznany urzadzenie .. ktora jest no jak z tekstu wynika
NIEZNANE. No ale to pomijam. Odpalam aplikacje WinfastPVR wykrywa mi
programy TV ale jak sobie przelaczam to widze non stop blue screen i nic
poza tym. Kupilem tylko na test nie znam sie na tym - co robie nie tak ?
podlaczam normal do TV i oczywiscie obraz jest bez problemow. Moze czegos
nie ustawilem nei wiem. Sterowniki sciagniete specjalnie z www leadteaka.
Takze ... z gory dzieki za pomoc

pozdr