Re: jaki windows?

Autor: schizoidalna <nothing_at_special.mail>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 18:15:59 MET

qwerty napisał(a):

> Mój znajomy śmigał na Cel 333 64 MB ram z włączonymi wodotryskami. :)
> Jedynie co mu muliło to winamp 3. Po wyłączeniu wszelkich bajerów
> naprawdę dobrze chodził. Co do tych formatów. Jeśli ktoś wgrywa wszystko
> co popadnie, to nawet na najmocniejszej maszynie zacznie mulić.

> Ja bym obstawiaj na win2000. Tam też można wyłączyć masę usług, które na
> pewno nikt nie używa. :P

Okej, teraz lepiej - mam jasna sytuacje. Niech mi tylko ktos napisze
jakie bajery oplaca sie wylaczyc przy xp czy 2K.

> Ja bym na twoim miejscu podkręcił procesor (tak do 375). Miałem okazję
> jechać na Cel 333 MHz to filmy się cięły. Po zmianie na 375 ładnie filmy
> chodziły. :)

A taki stary procek to nie dostanie zawalu jak sie go podkreci?;).
Idealne rozwiazanie z tym filmami, wiec moze wyprobuje, jak tylko dorwe
kogos kto by to zrobil lub dobra instrukcje. czy do takich ulepszen nie
bedzie potrzebny dodatkowy wiatrak lub inne bzdety? Ten komp jest o
wielu lat praktycznie niezniszczalny w sensie fizycznym, nie chcialabym,
co by moje wielkie pragnienie odtwarzania kazdego filmiku zniszczylo mą
cudna wiekowa maszynke:).

pozdrawiam
schizoidalna