Re: jaki windows?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 19:21:49 MET

"schizoidalna" napisał:

> A taki stary procek to nie dostanie zawalu jak sie go podkreci?;).

Nie, sam do niedawna miałem Celerona 300A@450. Tyle że IMHO nie ma się co
bawić w podkręcanie - tylko szyną, bo mnożnikiem się nie da - do 375 czy 415
MHz, bo niektóre komponenty PCI nie lubią biegać na 38 czy 42 MHz. O ile
masz pamięci PC 100 a płyta obsługuje taką szynę, to na 500 MHz drania,
założywszy mu dobrze posmarowany radiator ze żwawym wentylkiem. Wtedy szyna
PCI wróci na swoje nominalne 33 MHz i nie będzie problemów z artefaktami czy
błędami dyskowymi.

--
JoteR
"Ja tu mam etat inkwizytora." (APW na pl.comp.os.ms-windows.win9x)