Re: Aktualizacja BIOSu plyta MSI K7T266 PRO2 MS-6380 v.3.0

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 16:36:10 MET

Dnia 8.12.2006, Eneuel Leszek Ciszewski alias 'głos rozsądku' napisał(a):

[...]

> Producent nożyczek czy producent gniazdka?

Co za różnica? Nie ma i tyle. Jak pójdziesz do kiosku i prosząc o lizaka
usłyszysz, że "nie ma" to pytasz czy nie ma truskawkowych czy malinowych?
;D

> Aby mieć do czego wracać w sytuacji, gdyby się okazało, że upgrade BIOSu się nie powiódł.

ROTFL! Tu piszesz to a za chwilę:

> Powiem tak (bo mi się nie chce z Tobą rozmawiać) najpierw się czegoś
> naucz, a później ze mną porozmawiaj, jeśli będziesz nadal miał na to
> ochotę, bo akurat przed zanikiem tak zwanego napięcia backup Cię nie
> uchroni. :)

No to na co ten backup BIOSu pytam? ;D (po raz n-ty)
Może zacznij od zdefiniowania "niepowodzenie upgrade BIOSu". [???]
I odnoś się do całości wypowiedzi nie do wyrywków, pomijając już to, ze
nawet nie raczysz jej doczytać do końca, bo gdybyś to zrobił wiedziałbyś,
że ja rozumiem przez to "padaczkę" płyty i zgłaszanie się (lub nie)
BootBlocku (błędy w kodzie samego BIOSu to inna historia, a i wtedy sens
backupu BIOSu IMO jest mocno "dyskusyjny" - pisałem o tym).

> Na nic poza FDD nie można zgrać.

Bzdura.
Choć by móc to zrobić musi być spełnionych kilka warunków, ale nie o to
chodzi - ważnie, że powyższe stwierdzenie jest nieprawdziwe.

> Reszty czytać mi się nic chce, bo mam ciekawsze rzeczy przed sobą.

Taaak, wiem. "Arkedocja-Azalandia :) Budowa dobrych stosunków z Elfami"
czeka - może poświęć się temu całkowicie. :D

Ty masz w "poważaniu" mnie to ja mam Ciebie.
IMO należy się odrobina szacunku dla osoby z którą się dyskutuje
i doczytanie wypowiedzi do końca choćby nie wiem jakie głupoty wypisywała.
"Słoma z butów" i tyle. :/

> Dla mnie -- im więcej głupot będzie się pojawiało na 'pl.comp.pecet'
> i na 'alt.pl.comp.os.windowsxp' -- tym lepiej, bo jestem bezrobotny
> i gdy skończy się tanie źródło rozsądnych podpowiadaczy :) będę miał
> większe szanse na powrót do pracy. :)

A co? Za "dobry" byłeś/jesteś w "głoszeniu prawd", że jej nie masz?

> Niektórzy nawet już podejrzewają
> spisek :):) z mojej strony i twierdzą, że to ja wylansowałem Kaweckiego
> i Palusińskiego, aby ci ze strachu przed zdemaskowaniem wygryźli mówiących
> rozsądnie i aby na grupach zapanowały brednie, dzięki czemu zwiększą się moje
> szanse na powrót do pracy, :) jako jednego z nielicznych mówiącego rozsądnie. :)

Widzisz coś więcej niż czubek własnego nosa? Obudź się człowieku!
BTW. Dostałeś kilka pkt. w moim rankingu "wesołych ludzi"* jednocześnie
zyskałeś pseudonim "głos rozsądku".

*nie mylić z KFem ;D

> Nie zaprzeczam tym rewelacjom i nie potwierdzam ich. :)
> W każdym razie obecność Kaweckiego i Palusińskiego jest mi na rękę. :)

Dyskutuje się z Tobą jak z dzieckiem.

> Natomiast nie zamierzam unikać ludzi typu Kamil, czyli 'webjay', :)

A innych unikasz? Może czas poradzić się specjalisty? ;P

Dla mnie definitywny EOT

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/