Re: Aktualizacja BIOSu plyta MSI K7T266 PRO2 MS-6380 v.3.0

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 20:06:53 MET

"Michal Lukasik" 9szn0c5xqqdm$.dlg@smutas.org

   "Eneuel Leszek Ciszewski" elbk9c$h1t$1@flis.man.torun.pl

   E> Producent nożyczek czy producent gniazdka? I co to ma wspólnego z dyskami? :)

Reszty nie czytam z oczywistego chyba powodu. :)

E.

Postscriptum: Mnie nie zależy na tym, abyś się stosował do zaleceń producentów. :)
              BTW kontaktów, czyli gniazdek nieptasich: Moje gniazdka nie pozwalają
na łatwe wkładanie tam nożyczek. Trzeba wkładać dwa naraz bolce, równoległe względem
siebie i prostopadłe względem ściany. Inaczej raczej tak zwana trudna sprawa. :) Były
to gniazdka najtańsze, ale jak się okazało bardzo dobre. :) No i przy ich montowaniu
stosowałem się do zaleceń ich producenta.