Re: głośniki do komputera, jakie najlepsze?

Autor: Zbyszek <niematakiegoadresu_at_o2.pl>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 16:38:45 MET

razor wrote:

> witam,
>
> potrzebuję sobie kupić głośniki do komputera (do pracy, bo bez muzyki się
> nie da:) )

Jeśli w pracy to weź dobre słuchawki. Trochę niewygodne lecz bezpieczne dla
otoczenia :-). W pracy na ogół nikt nic nie mówi, lecz w dłuższym czasie
mogą zacząć się buntować. Za 100zł można kupić całkiem dobre i wygodne o
bardzo dobrej jakości dźwięku. Ja mam w tej chwili takie za 50zł i pod
względem basów wymiatają wszystkie 'komputerowe' plastikowe kolumienki.
Przy kupowaniu słuchawek trzeba zwrócić uwagę na wykonanie - muszą być
solidne.

Zbyszek