Re: WinFast TVExpert

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 11:38:44 MET

wroclawianin <w@o2.pl> w wiadomości <news:elkcqv$h3d$1@news.dialog.net.pl>
napisał/a:

> zainstalowalem ... niby dziala. Dziwne bo po zainstalowaniu karty system
> wykrywa mi 2x nieznany urzadzenie .. ktora jest no jak z tekstu wynika
> NIEZNANE. No ale to pomijam.
                      -------
ROTFL^2

> nie ustawilem nei wiem. Sterowniki sciagniete specjalnie z www leadteaka.

Przecież te sterowniki są w postaci instalatora exe. Uruchomić, odpowiadać
ok/dalej/itp wszystkiemu, co z tego sterownika "wyskoczy", a nie mędrkować
znane/nieznane, a potem biadolić, że bluskriny (zresztą nie ma dziwne, że
wyskakują w takim przypadku).

ps.: Kiepski z ciebie elektronik, skoro nie wiesz, że na jednym układzie
scalonym może być więcej niż jedno "urządzenie" :p

--
Pozdrawiam,
  Gargamel