Re: Maly zgrabny laptop dla zony - doradca finansowy. Acer, Fujitsu, inny ...???

Autor: <pawelmichu_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 21:00:00 MET

> Mam Acera i mi wystarczy, pare razy w plecaku przystosowanym do noszenia
> laptopa, i juz pare rysek jest poza tym serwis taki że szkoda mówić (mój 3
> razy lądował, w tym częsci były sprowadzane z Anglii, po tym pare pisemek od
> znajomego prawnika i otrzymałem nowy model...)
> Jak dla kobiety polecam Fujitsu-Siemens (wygląd cukierkowy) i dobry serwis.

jak to czytam to mysle sobie, ze Acera nikt normalny nie kupi.
Ale to nie tak. Nawet najlepszy i najdrozszy model "lubi" sie popsuc. A taki
model z dolnej polki czasem jest nie do zdarcia. Jesli ktos szanuje i dba o
takie rzeczy to powinno byc Ok. Ja mam Acera dopiero 2 tygodnie i dziala
znakomicie. Jak sie mi popsuje to dam znac :D Link ponizej:

http://www.circuitcity.com/ssm/Acer-Aspire-Notebook-PC-5102WLMI/sem/rpsm/oid/
156035/rpem/ccd/productDetail.do#tabs