Re: Maly zgrabny laptop dla zony - doradca finansowy. Acer, Fujitsu, inny ...???

Autor: Wolvier <przebinda_at_o2.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 22:49:53 MET

> jak to czytam to mysle sobie, ze Acera nikt normalny nie kupi.
> Ale to nie tak. Nawet najlepszy i najdrozszy model "lubi" sie popsuc. A
> taki
> model z dolnej polki czasem jest nie do zdarcia. Jesli ktos szanuje i dba
> takie rzeczy to powinno byc Ok. Ja mam Acera dopiero 2 tygodnie i dziala
> znakomicie. Jak sie mi popsuje to dam znac :D Link ponizej:

W sumie racja, można i kupić Ferrari i się może szybko spieprzyć.
Miałem Aspire 1522, w ciągu 4 miesięcy był 3 razy w serwisie (2xnagrywarka,
1xpłyta), gdzie spędził w sumie jakieś 4 miesiące.
Na szczęscie znajomy prawnik poradził mi bym skorzystał z Ustawy o
niezgodności towaru z umową (w końcu laptop powinien działać), pare pisemek
do sklepu gdzie kupiłem (nie do Acera!!!) i dostałem 3022, który już służy
mi 1,5 roku
Fakt że chodzi w każdych warunkach bez oszczędzania (potrafię na nim grać 12
h w GTA San Andreas, czy zostawić go na tydzień bez wyłaczania na
ściąganie), i tak ostatnio poszła pamięć (w niepamięć),ale po zakupie nowej
1GB - znowu świetnie pędzi :) i tym razem kończe Rise of Nations: Rise of
Legends.

Przed zakupem warto się zorientować jak wygląda sprawa z serwisem (czy w
Polsce, jeżeli tak to gdzie, i jak z częściami), czy możliwość rozszerzenia
gwarancji.
Ewentualni spróbować rozejrzeć się zagranicą.

Pozdrowienia