Re: Maly zgrabny laptop dla zony - doradca finansowy. Acer, Fujitsu, inny ...???

Autor: Wolvier <przebinda_at_o2.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 19:28:08 MET

> Napiszę to raz jeszcze. Acer - kiepska jakość wykonania, zupełnie nie
> nadaje się do noszenia (tanie materiały, łatwo się niszczy, zawiasy słabe
> itd). W razie awarii jeśli nie masz stalowych nerwów i uporu osła daruj
> sobie przejścia z ich serwisem. Zostaniesz obciążony dodatkowymi kosztami,
> sprzęt będzie "działał" kilka tygodni po czym znowu tam trafi (warto
> wspomnieć, że serwis jest w Czechach).

Mam Acera i mi wystarczy, pare razy w plecaku przystosowanym do noszenia
laptopa, i juz pare rysek jest poza tym serwis taki że szkoda mówić (mój 3
razy lądował, w tym częsci były sprowadzane z Anglii, po tym pare pisemek od
znajomego prawnika i otrzymałem nowy model...)
Jak dla kobiety polecam Fujitsu-Siemens (wygląd cukierkowy) i dobry serwis.