Re: Maly zgrabny laptop dla zony - doradca finansowy. Acer, Fujitsu, inny ...???

Autor: Peter <pkirylcz_at_o2.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 13:50:01 MET

> Mam Acera i mi wystarczy,
> Jak dla kobiety polecam Fujitsu-Siemens (wygląd cukierkowy) i dobry serwis.

Teraz sam juz moge troche potwierdzic od ludzi z roznych firm.
U mnie uzywamy tylko i wylacznie DELL (PRECISION M70). Firma ok, ale
pamieta moze ktos akcje z palacymi sie bateriami. Koledze poszla
pamiec. Na samym poczatku ciagle byly Bluescreeny. Pozniej pojawily sie
jakies patche do nich.

Co do ACER, uzywa go nasz partner.
Wybrali go dlatego ze mieszcza sie w Hanowerze a tam jest serwis, tak
wiec mozna bylo podjechac jak cos sie zwalilo, nie trzeba bylo do Czech
wysylac.

W Polsce wiem ze Fujitsu ma po pierwsze dobry serwis, po drugie podobno
sa maloawarynje.

Problem w tym, ze Lifebooki sa drogie. Male i drogie, a ja potrzebuje
wlasnie takiego 12''.
LG podobno tez mozna zaufac. Zreszta pod wzgledem produkcji LCD sa na
prowadzeniu.