Re: BIOS nie widzi dysku :-(

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 12:08:21 MET

On Mon, 11 Dec 2006 10:16:21 +0000 (UTC), "Vranix "
<vranix.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

>Sterowniki do płyty głównej wgrałem wszystkie, wykrzyknika nie ma... moge test
>zrobic wieczorkiem ale to chyba nie to. Cos mi sie kojarzy ze w windowsie
>trzeba wlaczyc 48-bit addressing? Zeby widzial pelna wielkosc dysku >137GB?
>Ale i tak w sumie widzi... (XP SP2)
w SP2 jest to już właczone domyślnie. Czy podczas tych problemów nie
słychać jakiegoś przeskakiwania glowicy tak jakby nie mogła trafić na
swoja ścieżkę? Polecam jeszcze program MHDD z jednym seagate miałem
taki problem, że program diagnostyczny twierdził, że dysk jest ok a
MHDD wykrył bada.

--
Pozdrawiam
Jarek