Re: BIOS nie widzi dysku :-(

Autor: Vranix <vranix.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 11:16:21 MET

Jarek <nospam.djberg@wp.pl> napisał(a):

> wykonaj dokładny test całej powierzchni. Czy w menadżerze ucządzeń nie
> ma wykrzyknika przy kontrolerze? sterowniki wszystkie zainstalowane?

Sterowniki do płyty głównej wgrałem wszystkie, wykrzyknika nie ma... moge test
zrobic wieczorkiem ale to chyba nie to. Cos mi sie kojarzy ze w windowsie
trzeba wlaczyc 48-bit addressing? Zeby widzial pelna wielkosc dysku >137GB?
Ale i tak w sumie widzi... (XP SP2)
Ciekawe, ze te opoznienia nie zawsze sie pojawiaja w czasie zapisu, czasem
jest normalnie... Aha, w sobote juz po pelnej instalacji systemu zauwazylem,
ze kontrolka dysku miga krotko cyklicznie co ok 5 sekund. Wtedy jednak nie
bylo zadnych problemow.