Re: BIOS nie widzi dysku :-(

Autor: Vranix <vranix.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 12:57:59 MET

> swoja ścieżkę? Polecam jeszcze program MHDD z jednym seagate miałem
> taki problem, że program diagnostyczny twierdził, że dysk jest ok a
> MHDD wykrył bada.

Dysk raczej nie mieli, pracuje cicho. Poczytalem o tym programie, sprawdze go.

A z ciekawostek: komputer sie nie bootuje jak jest wpiety dysk portable na USB
Iomegi... zawiesza sie na poczatku testow BIOSu. Jak go wypne - rusza.
Przy nagrywaniu plyt (uzywam CDBurner Pro), po rozpoczeciu buforowania plikow
zamyka sie, tzn konczy nagle bez zadnego komunikatu ;>... na laptopiku ten
program dziala mi bez problemow... Dalej: kopiowalem wczoraj pliki na ZIPa
100MB na USB - tez szlo duzo wolniej niz powinno.

Sam nie wiem - oddac kompa do naprawy czy co...