Przeciętna karta graf. do grania

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.zmyla>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 23:36:50 MET

Ile musiałbym przeznaczyć pieniędzy na jakąś przyzwoitą kartę graficzną,
dzięki której można by zagrać czasem w jakieś nowe gry typu Battlefield2,
NFS Carbon, itp. na poniższym sprzęcie:
- Gigabyte GA-M55plus-S3G ze zintegrowaną kartą GeForce 6100 (na której to
karcie obecnie działam) ze slotem PCI-E,
- Athlon 64 3000+ (1800MHz@~2230MHz)
- 1GB RAM dual?
Jaka karta byłaby tu najoptymalniejszym wyborem?

PS: Gram dość rzadko ale obecnie chyba głównie wąskim gardłem jest brak
karty graficznej. Czy za ok. 200zł jestem w stanie kupić coś znacznie
lepszego od w/w zintegrowanej karty? czy nowe gry będą działały przyzwoicie
przynajmniej w rozdzielczości 800x600?

--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"