Re: filtrem przeciwpy³owym, jaka strata przep³ywu.

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 21:01:23 MET

U¿ytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:elhbuv$q13$1@atlantis.news.tpi.pl...
> ::-:: dysmorfofob ::-:: napisa³(a):

> niekoniecznie.
> Wywaliæ dywany - zamieniæ na panele pod³ogowe
> wywaliæ zas³ony i firanki - na rolety papierowe
> Wywaliæ meble z obiciem futerkowym na skórzane lub skóropodobne. Ja du¿o
> pala - wietrzyæ mieszkanie.
ROTFL. Wietrzyæ mieszkanie w Polsce.Szczególnie zim±, zapraszam do mnie W
samym Poznaniu, juz nie mówie o okolicach, wszystko smierdzi dymem, w polZce
ci±gle ludzie ogrzewaja jak w ¶redniowieczu weglem.Do tego jak na nas
przysta³o, nie zaszkodzi jak dorzucamy jakis plastik itp. U nas wietrzyæ
mieszkanie zim± to czyste zatruwanie i zasmradzanie mieszkania, smród, dym,
czad i sadza.
Co do mieszkania, ja mam penele, nie mam firanek, i jakis mebelków z futrem
z dzika. Pomimo, tego kurz pojawia sie po prostu wszêdzie i zawsze. Wiem, ze
na stacji mir mieli jakies filtry powietrza, co zasysa³y wszystko, nawet te
latajace cukiereczki. Ja tego nie mam.

 I nie musi to byc ca³e mieszkanie a tylko