Re: filtrem przeciwpy³owym, jaka strata przep³ywu.

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 17:15:58 MET

::-:: dysmorfofob ::-:: napisa³(a):

> Sie znaczy radzisz wymienic/wyrzucic zawartosc mieszkania, w ktorym
> pracuje PC`et (i ew. wspollokatorow jesli np. pala za duzo) zeby sie
> mniej kurzyl? No ja rozumiem...cel uswieca srodki, ale to juz zakrawa o
> fanatyzm ;P

niekoniecznie.
Wywaliæ dywany - zamieniæ na panele pod³ogowe
wywaliæ zas³ony i firanki - na rolety papierowe
Wywaliæ meble z obiciem futerkowym na skórzane lub skóropodobne. Ja du¿o
pala - wietrzyæ mieszkanie. I nie musi to byc ca³e mieszkanie a tylko
pokój w którym sie on znajduje.

--
Szukam pracy, co¶ przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.