Re: c.d. problem z laptopem IBM T22

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 00:05:07 MET

Dnia Wed, 06 Dec 2006 23:42:30 +0100, Guru napisał(a):

> Martwi mnie to, ze ten wiatrak prawie wcale nie wchodzi na wysokie obroty
> mimo, ze wszystko sie juz mocno nagrzewa.
W t41 moge go do tego zmusic programowo z tego co widze na liscie
kompatybilnosci to t22 tez tak ma.
Osobiscie uzywam takiego czegos:
http://www.thinkwiki.org/wiki/ACPI_fan_control_script i w efekcie mozna
dowolnie dobierac obroty zarowno w zaleznosci od wlasnego widzimisie jak i
od temperatury. Sprawdz wiec tym lub czyms podobnym czy mozesz wejsc
recznie na zadane obroty wentyla i jesli tak to po prostu podziekuj
biosowi za sterowanie i niech przejmie to system. Bedzie ciszej chlodniej
i wygoniej
Pozdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica