Użytkownik "Serwis" <serwis@komputerowy.pl> napisał w wiadomości
news:ela6ak$7mk$1@news.onet.pl...
> I co dalej - kogo ciągają do odpowiedzialnosci ?
Wlasciciela sprzetu.
> Czy taki świstek papieru, ze przyjęto komputer do naprawy, zwalnia mnie z
> odpowiedzialnosci i dowodzi, ze to nie moj komputer ?
Tak, poniewaz masz pisemny dowod przyjecia nie swojej rzeczy do naprawy.
> A moze jakąś dłuższą umowę stworzyc i dawac klientom do podpisania ?
Mozesz, tylko nikt ci nie przyniesie nic do naprawy :)
> Co o tym myslicie - jak to jest w profesjonalnych i dużych serwisach
> zrobione ?
Nie poddawac sie zbednej panice i medialnej psychozie.
-- RDReceived on Fri Dec 8 00:10:07 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 08 Dec 2006 - 00:51:05 MET