Re: grzanie się notebooka

Autor: atoli <atoli__at_gmail.com>
Data: Wed 06 Dec 2006 - 22:40:36 MET

Sergiusz Rozanski wrote:

> A jaką ma temperature cpu?

przy uruchomionym kliencie poczty, komunikatorze i przeglądarce 61 C (na
linuxie z kde bez bajerów, oczywiście skalowanie cpu działa bo kiedyś
chodził cicho), powyżej około 67 stopni wiatraczki zaczynaja pracować na
maxa, notebook jest głośniejszy od niejednego peceta, w zasadzie już teraz
jest tak głośny jak pc.